שם
:
מיטל דודפור
תפקיד
:
אחראית תחום דיגיטל
שם העסק
:
אלדן
1. מהי שביעות רצונך הכללית משירותי iFeedback?
מרוצה מאוד
1
2
3
4
5
לא מרוצה בכלל
2. נשמח אם תוכל\י לשתף אותנו בחווית ניהול מערך משובים וסקרים באמצעות iFeedback
3. מהי שביעות רצונך הכללית מ:
3.1 שימוש במערכת
מרוצה מאוד
1
2
3
4
5
לא מרוצה בכלל
3.2. שירותים מקצועיים ונילווים
מרוצה מאוד
1
2
3
4
5
לא מרוצה בכלל
3.3. תמיכה הטכנית
מרוצה מאוד
1
2
3
4
5
לא מרוצה בכלל
4. מהי התרומה והתמורה העיקרית בניהול מערך משובים וסקרים בעסק שלכם?
כחברה שהסלוגן שלה הוא "נותנים את הנשמה" אנחנו רוצים לדעת כל הזמן אם הלקוחות מרגישים שהם מקבלים את הנשמה ובאמצעות הסקרים אנו למדים על שביעות רצון הלקוחות באופן רציף ושוטף.
5. האם תמליץ\י לעסקים אחרים לעשות שימוש ב iFeedback ?
1
0
6. אני מאשר\ת לפרסם את המשוב באתר שלכם
1
0
הערות: